Minőség:
A minőség nem más, mint a szolgáltatás, illetve termék azon tulajdonsága, illetve jellegzetessége, hogy milyen mértékben felel meg a megrendelõ, a felhasználó deklarált vagy feltételezett elvárásainak.
Minőség = a Vevők (és saját magunk) igényeinek való megfelelés
A minőség örömszerzést jelent a Vevő számára, nem csupán a bosszúság megelőzését.
Hatékonyság:
Meghatározott cél elérése a lehető legkisebb ráfordítással VAGY adott ráfordítással a lehető legjobb eredmény elérése.
Az adott eszközökkel a lehető legnagyobb jövedelem elérése, vagy adott jövedelemlétrehozása a lehető legkisebb eszközráfordítással.
Az ember által létrehozott érték és a felhasznált természeti tőke hányadosa.
A Pareto-elv:
Más néven a 80–20 szabály kimondja, hogy számos jelenség esetén a következmények 80%-a az okok mindössze 20%-ára vezethető vissza.